Lördag: Palace

OMG! Jag är lite sliten idag faktiskt...
Igår blev det utgång igen. Drog in till Emelie vid halv tio, hängde där några timmar. Spelade det där jävla kortspelet som man blir knölfull på! Riktigt värt... Snackade skit och umgicks. Killarna drog innan oss, men jag och Isan ville inte vänta längre så vi gick också. Mötte upp Robban o pojkarna på vägen och gick till Palace. Stod i kön ett tag, med en hööög snubbe som sa sig precis kommit ut från Kumla efter 4 år. För mord. Trevligt snubbe, verkligen.

Minglade runt inne på Palace, hängde med Ulf o Rille o dom ett tag. Jag hade ju vart duktig och övertalat Rilleponken att han skulle gå ut. Han blir ju knäsvag när jag kommer med mitt mjau:ande.
Dansade lite, hängde med Lindha och hade det allmänt trevligt.
Upptäckte att Mr.L skickat sms, så jag ringde upp... Vet fan inte om det var bra eller inte. Men ah, debatterade en bra stund om jag skulle komma till honom eller inte. Eller snarare, om han verkligen ville att jag skulle komma till honom. Till slut sket jag i vilket och bestämde att jag skulle dit. Då hade Märtso dragit redan o Isan va på Hugos. Mötte henne och Nicke utanför Palace och vi tog oss en taxi. Jag hoppade av hos Mr.L och sov hos honom. Han va "pruttfull" sa han innan jag kom dit. Haha, men jag var nog fan värre.
Det var iaf mysigt att träffa honom och kramas lite. Han är så jävla störd bara. Jag sa till honom flera gånger i natt att jag hatar honom och att han är störd i huvudet. Jag påpekade också att jag nog tycker så för att han är precis som jag är. Haha, ja han var nog nöjd med mitt besök ändå.

Vaknade 10.30 imorse!! Så jävla nöjd, jag brukar alltid vakna i gryningen när jag sover hos nån annan. Ringde Märtso och gick till henne. Snackade skit och skrattade i soffan ett tag och sen gick jag till bussen. Från att jag gick från Märtso till att jag kom hem, hann jag snacka med Rille typ 4 gånger tror jag. Och även Lill-Rickard och Dalle. Alltid en bra start på dagen.

Nu ligger jag och kollar på Beck. Ska städa lite sen, om jag orkar. Det är fan inte säkert.
Hungrig är jag också, men jag har inget jag är sugen på.

Tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0