Jobbigt.nu

Försöker installera en jävla mediaspelare på datorn. Det går inte som jag tänkt. Och klockan tickar och jag måste upp tidigt o duscha o greja (vet ju fan inte när jag kan duscha igen)

Ah, helgen då.
Fredag: Satt hos Isabelle o grillade, åt, snackade skit och drack. Tog sen bussen in till stan o mötte upp Märtso och gick hem till henne. Fortsatte dricka, körde jag har aldrig och sen åkte vi till Hugos. Ganska rolig kväll... Fattar dock inte varför folk är så jävla sega i huvudet! Jag blir så trött... Kul hade vi iaf, och sen tog vi taxin hem.

Lördag: Efter en jävla massa om och men, drog jag ut till Mogatish. Simpa var guld o kom och hämtade mig. Hängde därute, snackade skit med gammalt folk. Hoppade studsmatta med Andrea, spelade kubb, lekte med hunden, hoppade studsmatta igen men med Simpa. Inte en god idé. Haha, jag föll ju som ett asplöv och låg där och flög medans han hoppade. Skrattade så jag hade kramp tillslut. Snackade skit med mina vänners småsystrar. Ja, o sen var klockan dags att dra in till stan. Jag var pepp och redo för utgång. Tills jag kom in till stan, kändes som jag blev sjuk typ. All kraft tog slut och jag ville serri bara lägga mig ner i en hög. Sa åt Simpa att ringa en taxi åt mig, men han ringde vårt skjuts som snällt kom tillbaka och hämtade mig igen. Vi drog till Shell och jag fick korv och blev glad. Sen körde han hem mig och jag sov. Alldeles förjävla underbart var det att dra av sig kläderna och lägga sig ner.

Idag har jag mest väntat på Alex hela dagen. Började ju dock dagen med ett fint åskväder. Alla som känner mig vet att jag är sjukt rädd för åskan. Så jag satt med täcket upp till hakan, fingrarna i öronen, en bok framför mig som jag försökte fokusera på och GRÄT. Vilken jävla barnrumpa jag är! 22 år och galet rädd för åskan... Men jag står fört iaf
Sen kom Alex och jag fick för tidig födelsedagspresent. Högtalare till min tv. Han kopplade in dem och vi provade med Gilmore girls. Helt jävla underbart, det känns som om dom är i mitt rum, hos mig. Jag blev lycklig.

Nu har jag fixat mediaspelaren så nu ska jag säga godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0