In hell!

Ja idag känns det som jag vaknat i helvetet ungefär. Älskar verkligen att vara bakfull... Det är alltid skönt.
Gårdagen var väl rolig i guess. Kul att trippa in i vip-kön utan att egentligen ha belägg för det. Haha men är man stammis sen förra året är det tydligen okej.
Ganska rolig kväll på hugos. Men fan inte så kul som det brukar va. Höjdpunkten var att träffa min mentor från JB. Det var kul... Annars hängde jag mest runt bara. Var nog egentligen inte så pepp som jag kunde varit. Men så kan det ju gå när man heter Lisa.
Skickade ett sms inatt och ja. Jag vet fan inte om jag blev klokare av det egentligen... Men jag hoppas att jag kanske gjort det mindre fucked nu.

Ikväll ska jag hänga med min nya dator! Vi ska lära känna varandra lite bättre oså. Ska även fylla den med allt från den gamla laptopen så Alex kan få tillbaka den.
Ihh jag är glad! Underbart när jag kom hem med en fin dator. Och dessutom "lagade" jag internet igår. Någon smidig familjemedlem hade kopplat telefonledningen innan modemet. Så nu funkar allt som det ska.

Nu ska jag dricka pepsi och äta oliver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0