Fredag: Hugos

Haha, gårdagen var fan helt störd! Skitrolig, men störd.
Först var vi hos Märta och förfestade, snackade skit och hade det nice. De flesta drog men jag, Ella, Märta, Lina och Adela blev kvar längre. Sen var Lina en ängel och körde oss till Hugos och vi trippade in. Ah vi gick ju direkt till baren och skaffade oss alkohol. Sen minglade vi runt lite. Mötte Ulfish, Rille och gänget på uteserveringen. Och helt från ingenstans kysser Rille mig! Hahahah! Och jag vet fan fortfarande inte varför liksom...
Hamnade i "samtal" (om man nu kan kalla det det) med Mr.L. Haha, han är fan dum i huvudet asså. På riktigt, men jag kan ändå inte låta bli. Vi hängde runt rätt mkt tillsammans därinne sen. Men när vi skulle dra var hans brur dum och ja, jag tog en taxi hem. Hahahahaha
Idag har jag blåmärken på de mest fantastiska stället. Tänker dock itne dela med mig av det här. Men jag ska visa mina flickor sen.
För om15min ska jag gå till bussen och köra igen! Ikväll är det inflyttningsfest hos Emelittan, blir nog sjukt kul. Pallade dock inte att dra till systemet idag, så jag dricker skitcider ikväll. Illa..
Får se om vi hookar med Åbypojkarna senare, om dom nu behagar komma inåt stan. Men om jag ringer Rille och säger Mjau kommer han nog som ett skott.

Nu ska jag fixa det sista och kila!

Heppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0