Fire away

Jag kan inte sluta fundera och undra. Jag är förvirrad.nu
Vet inte vad jag känner och tycker just nu. Men jag måste nog snart ta reda på det. Annars finns det en stor risk för tears och förstörd vänskap. Och det är för många års vänskap för att vilja förstöra det.

På lördag är det iaf karnebåtsfestivalen i Viken. Newtones spelar och som den trogna groupie jag är ska jag dit. Självklart i sälle med mina flickor. Blir nog sjukt bra. Sen kanske det bär av hem hit och stoppar Ulfan i vedkorgen igen. Eller stan. Vi får helt enkelt se vad som händer och fötter.

Nu ska jag ge mig på mitt städprojekt. Det rör sig inte så jävla mycket kan man väl säga. Men först ska jag stoppa i mig en allergitablett. Baajs känner jag mig som nu.

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0