hej

undrar om någon ens læser det jag skriver hær?!
skitsamma.
har jobbat fyra dagar på raken nu. lite smærtsamt før tassarna men roligt før plånboken.
ær ledig idag men jobbar mån-lørd. woho sæger jag bara! skaffade nya skor igår som jag hoppas jag kan stå nio timmar i. har sjukt ont i føtterna nu och det ær inte roligt.
haha jag har verkligen inget vettigt att dela med mig av. jag har ett otroligt tråkigt liv.

længtar hem ganska mycket egentligen. saknar vænnerna. oså finns det ju någon jag skulle vilja træffa...
nær jag kommer hem ær mina vænner antagligen inte ens hemma æn. vilket kænns lagom motiverande. but what to do liksom.

nu ska jag fortsætta min lediga dag i sængen och kolla på film o kæka smash!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: vicky-toria

Hej, jag läser och jag vet att jossan läser ibland.
Det är dags att du kommer hem nu och umgås lite med oss tycker jag.
puss på dig

2008-01-07 @ 18:35:08
Postat av: Pega

Hej underbara lisa..
Klart jag läser ibland din blogg..men har ej gjort det på väldigt länge..hoppas att allt är bra med dig..Kramar om/Pega

2008-01-07 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0