hej vännerna

Ibland funderar jag på att bara stanna här för gott. Flytta hit istället som Ingvild sa. Men sen kommer jag på hur jävla mycket jag skulle sakna mina vänner!

Emma: som alltid, no matter what, finns där för mig! Som alltid ställer upp, alltid får mig på bra humör och stöttar mig i alla beslut jag tar.
Nirosha: precis som Emma finns du alltid där för mig. Jag vet vart jag har dig hela tiden och med dig kan jag alltid vara mig själv.
Isabelle: du har inte funnits i mitt liv så länge än, men du är garanterat här för att stanna! Du är min lullis och inget kan ändra på det, någonsin!
Lööv: har varit min trogna vän sen min första dag i 7an. Vi har gått igenom mycket tillsammans och ändå vet jag att du bara är ett telefonsamtal borta.
Sarah: hönsmamman ibland oss. Med dig är man alltid trygg, när man har dig i närheten så vet man att allting kommer bli bra!
Emelittan: du sprider sån glädje gumman! Och jag hoppas verkligen du håller dig på hemmaplan ett tag nu!
Miriam, Tina, Carro: jag träffar inte er så ofta längre och det suger som fan! Ni finns mina tankar, och jag hoppas det här året kan föra med sig fler dejter med er!
Hankypanky: som lämnade oss för kärleken i Göteborg. Det är inte detsamma att gå ut o shakea längre. Men jag hoppas du kommer hem med nya dancemoves till mig sen!
Lindha: som har funnits i mitt liv sen gymnasiet. Skulle nog inte klarar JB utan dig och våra upptåg. Vi har gått igenom massor tillsammans och jag vet att du alltid finns där.

Sanna: min lilla bästis sen barnsben. Kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Och när jag kommer hem igen så kommer jag till dig och din kissemisse!
Emely: har känt dig sen för alltid känns det som. Kan knappt komma ihåg hur livet såg ut innan du och din familj kom in i mitt liv. Det är som en andra familj för mig, och det spelar ingen roll att vi inte setts på länge, allt är som vanligt när vi ses igen.
Andreas: förtjänar faktiskt en plats här också känner jag. Har känt honom hela mitt liv. Den finaste killen i hela världen, så jävla omtänksam och genomsnäll. Det här är verkligen familj för mig!! 


Åbypojkarna; Ulfan, Micke, Linus, Rille, Zenka, Svesse, Anders, Dalle: ni har funnits i mitt liv jäävligt länge nu och utan er vet jag inte hur man hade överlevt! Med er har man alltid roligt, och man vet vart man har er! Haha, man har alltid en sovplats hos en av er iaf!


Vicky: min älskade klasskompis från beh.famped. haha! Den starkaste tjejen som finns. Världens snällaste och bästa Vickytoria, utan dig hade skolan vart en pina.
Jossan: min kära, lite aggressiva vän. Snäll rakt igenom och står för det hon tycker!
Åsa: det finns så mycket att säga om dig. Men jag tycker egentligen det räcker med, Du är bäst, jag hade inte pallat skolan utan dig!
Lotta: my partner in crime! Det var du och jag mot världen, och när jag kommer hem är det fika o skvaller som gäller!
Jenny: utan dig hade skolan sugit sönder. Du är så jävla bra!
Saknar min klass!


Det här är det som gör att jag VILL åka hem till Sverige igen! Det är ni som får mig att komma igenom de dagarna man inte vill finnas. Det är ni som gör livet värt!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

älsk!!!

2008-01-27 @ 20:47:52
URL: http://sanna86.blogg.se
Postat av: vicky-toria

Gud, vad fint!
Jag grinar nu!
kom hem nu!
Massor av varma kramar!!!!!!!!!!!!!!!
/din vicky

2008-01-27 @ 21:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0