hej tvkvæll

Åhh nu ær jag hemma igen. Skønt som bara den.
Blev lite shopping idag. Har køpt bursdagsgave till Aviva, en my little pony mjukisdyr som sjunger o shit. Rosa och glittrig såklart. Hon blir sækert mucho glad før den.
Sen køpte jag en svart hoodie, strumpor, vax, klænning och bh. En rød bh, så jævla nøjd! Har letat efter en rød bh hur længe som helst och nu hittade jag en på rea på gina tricot før 29spænn. TAGET!

Sen åkte jag hem till Skedsmokorset och gick in och bokade frisørtime på tirsdag, så skøøønt det ska bli. Ser ut som fan i huvudet nu.

Ikvæll ska jag njuta av tvn. Det ær AFV nu, sen gossip girl och ugly betty och efter det csi miami tror jag. Haha,  jag kommer inte resa mig mer ur den hær soffan.

Nu ska jag hæmta glasøgonen så jag ser tvn. Ser knappt vad jag skriver, mina øgon suger røv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0