hej tröttast

Åhh jag är så sjukt trött ikväll. Jobbet har gått skitbra idag, vi sålde rätt mkt och var bra mkt över budjetten för dagen. Sånt är roligt...
Imorn ska jag skriva jobbansökningar så jag kan söka lite jobb i Sverige... Mina jobbarkompisar här däremot tycker inte att jag ska åka tillbaka till Sverige, de vill ha kvar mig foevah! Sött

Har slitit med möbler hela dagen, upp o ner til lagret 4387348 gånger för att hämta varor till kunder. Kan ju säga att en pakke med stoler ikke är lätt att lyfta. Så nu ska jag lägga mig ner i sängen och njuta av att jag faktiskt är ledig imorgon (det är iofs hela norge)

ska skicka ett fint mms to a little boy now. han har längtat hela dagen hävdar han, jag tror han ljuger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0