hej tassen

Nu ligger jag i sængen efter ænnu en hård dag på jobbet.... 10-19.15 ær inga roliga tider alls att jobba. Men som jag brukar sæga, det ær ju pengar.
Som tack før att jag ær en hårt arbetande mænniska har jag asont i tassarna. Mina små føtter gillar inte att stå upp i nio timmar... før vi får inte sitta ner under arbetstid you know.

Imorn jobbar jag 10-17 jag ær glad som en nypirrad høna. Men tyværr innebær det bara två timmars jobb med min gravida A-M. Hon ska klæcka sin bæbis typ vilken sekund som helst kænns det som. (eller i slutet av feb) Och jag ær sjukt nyfiken på vad det blir. Silje tror det ær en pojke, før det ville hon. Jag hoppas på en liten tjej. Jag vill ha en SesongFlicka. Typ som Fame Factory bebis liksom. haha bad humor.

Ajja, annars hænder det væl inte så jævla mkt hær. Køpte shrek 3 igår så den ska jag se i helgen. Och ja juste, jag drack en latte idag. Hændelserikt liv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0