hej storm

Viidrigaste vädret idag! Har blåst storm hela dagen och sen kom snöhelvetet. När jag gick hemifrån halv 9 imorse skottade jag trappan. När jag kom hem idag typ kvart över 8 var det iaf 3dm snö på trappan igen. Tack som fan för den liksom. Fick ju bara skotta som ett offer så Alex kan ta sig in ordentligt.

Min syster har köpt presenter till mig. Jag är asnyfiken men hon säger ju ingenting! Får se imorn kväll.

Åhh fick mer jobbtider idag. HAHA den som inte tycker att jag sliter och är duktig kan fan dö. Jag ställer upp som ett svin och ska jobba världens sämsta tider. För hey, jag är pengakåt

nu ska jag skriva mina fina tider.
4/2: 10-19.15
5/2: ska klippa mig halv två sen drar jag till jobbet och jobbar till 19.15 (haha, detta var ju då min lediga dag, in my face)
6/2: 10-19.15
7/2: 12-19.15
8/2: 10-19.15
9/2: 10-18
10/2: Ledig! (för allt är ju stängt på söndagar)
11/2: 10-19.15
12/2: 12-19.15
13/2: 10-17
14/2: 12-19.15
15/2: 10-19.15
16/2: 10-18.15

och ja, det är dom tiderna jag fått hittills, fanns inget schema som räckte längre. ehh men fiiiina pengar blire!


Så tråkigt att vänta... tycker Alex kan komma hem nu, så jag vet att han kommer hem ordentligt o hel och allt.
Mmm...imorn ska jag sätta mig ner med högen med beställningar på århusbord. Den är inte liten vill jag tillägga, sen ska jag ringa runt så folk kan komma och hämta det dom beställt. Det är planen iaf, sen får vi se om det går, idag har jag ju exemelvis inte kunnat gå ner på lagret typ alls, för vi är för lite personal. DÖÖÖÖR på det. Jag har massor jag måste fixa, men det går inte om det inte finns folk som kan stå i alla aveldningar.
nog pratat om mitt väldigt intressanta och fängslande jobb. förstår att alla dör av nyfikenhet på vad jag gör varje dag och vilka problem jag har. jag förstår verkligen det.

är förresten lite kär i Leona Lewis-Bleeding Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0