hej snö

Jaha, inatt har det då snöat igen. Jag är så sjukt trött på snö nu. Jag vill ha VÅR, ska det va så svårt liksom.
Nu är jag påklädd, matad med frulle oså. Ska väl bara hitta en buss som passar mig och dra in till jobbet och tjafsa om mina timmar.
Passar ganska bra egentligen. Ska köpa en kjol till syster och present till Aviva. Hon ska ha 3års kalas på söndag. Woho, leka med Vivis och Alvin. Kan knappt bli bättre. Skulle väl va om min lilla älsklingsJonis var här också. Saknar honom otroligt mycket. Och nu har han ju typ börjat resa sig upp, snart springer han väl omkring som en galning. Älsklingsungen.

Måste byta tights. Har lyckats ta med mig ett par med hål i. sexy. Och hälla i mig en treo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0