hej middag

Yes nu lagar jag lite kæk. Idag ska jag matas med køttbullar och spagetti. Wow vilken festmåltid tænker ni nu, och ja, jag kan inte annat æn instæmma.

Sitter nu och væntar på att ugnen ska bli varm och att vattnet ska børja koka. Lyssnar på musik på youtube och væntar på alex. Han ær nog hemma runt åtta. Ska bli skønt med sælle igen. Måste påminna om att min bil står parkerad på hans plats, så han inte kør på den.

Undrar nær jag får min lønespec egentligen. Jag vill se hur mkt jag jobbat och hur mkt jag får. Jag lever ju før att jag ska få pengar...

Låter som vattnet kokar nu...måste kolla. Nu kokar spagettin så fint i sin kastrull.


Nu ska jag lyssna på tupac och tænka på høgstadiet. Men serri life goes on ær typ en av de bæsta låtarna jag vet. Lovelovelove...

Ohh imorn jobbar jag 10-16, det ær rena lyxen asså. Me like.

Nej men gå och duka framfør tvn då. Haha så dålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0