hej massa jobb

tack vicky o pega før att ni fortfarande kollar att jag lever =) skønt att nån bryr sig ;)

har bestæmt mig før att stanna ut februari också. vore dumt att tacka nej nær jag i princip kan jobba hur jag vill hela den månaden. och det ær lættførtjænta pengar.
igår hade jag lyxen at sluta fyra. helt sjukt skønt, tog mig en shoppingrunda. køpte jeans, två tshirts, en kjol, lite smink och stumpbyxor. sen har jag ju køpt två par skor innan också =) så nu får det nog inte køpas så mkt mer tror jag. eller jo... jag måste ju ta en runda i lillestrøm också. oslo ær så jævla fullt med folk, orkar inte..

idad slutade jag iaf fem vilket också var skønt. hærligt att komma hem och kunna gøra nåt innan man ska sova.

nej nu ska jag kolla på en film tror jag...
bye bye mina vænner!

Kommentarer
Postat av: vicky-toria

Du borde ha rubriken, "hej en massa pengar" =)
Men ärligt, det är kul att höra att du trivs och så.
Vad tror du om att ha en åter träff med klassen redan i maj?

2008-01-10 @ 22:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0