hej jag hatar mig sjælv

Jag ær så dum i huvudet ibland. Varfør tycker min hjærna att det ær en bra idé att vænda på dygnet bara før att jag ær ledig?! Jag kommer ju gå igenom værldens helvete på torsdag. Kommer kænna mig som en øverkørd sæl.... buu

Det ær inget bra på tv længre heller... kollar på mtv live shit med avril lavigne (stavning?) lagom roande... ska nog gå och hæmta några vænneravsnitt och somna till det istællet. och gøra ett stopp før en migræntablett. en halv iaf. ingn bra idé att ta treo nu, då lær jag væl inte somna førræn på tisdag eller nåt.

jag saknar mina vænner... mina flickor och åbypojkarna! så jvæla hårt att det ær øver en månad tills jag får træffa dom igen.
men jag kommer ha pengar iaf! woho liksom. pengar som kommer gå åt på allt festande jag ska utføra nær jag kommer hem igen.

undrar om jag har pengar på kontot till att betala min bilførsækring?! kan ju va bra att ha en førsækrad bil sen nær jag ska åka hem igen.
haha på tal om bilen. jobbigaste grejen i onsdags. syster och jag skulle åka och shoppa. så vi hoppar in i bilen, jag startar och gasar, biljæveln rør sig inte en millimeter. Min kæra svåger hade parkerat den med handbromsen i.... den 22 dec. Bra dær. Han tipsade om att backa/køra framåt før att typ gunga skiten loss liksom. Stjærnan hade ju dock parkerat en centimeter från ett bord med en jævla massa bråte på. Var liiiite rædd att den skulle dundra in i det och få en dataskærm genom bakrutan. Summa sumarum, jag kom loss tillslut och kunde åka och shoppa lite skor.
Vilken otroligt ointressant berættelse!! haha men det ær nog det mest hændelserika som intræffat sen jag kom hit.

godnatt

Kommentarer
Postat av: carl taylor

tar den du bäst gillar förståss:P
feed me!

2008-01-21 @ 15:55:27
URL: http://carltaylog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0