hej idioter

Asså ibland hatar jag verkligen mitt jobb. Eller inte jobbet  i sig utan vår chef. Idag hade hon satt upp 3 personer som skulle jobba 17-19.15. Ska då tillägga att vi har fyra jävla avdelningar. Kul att inte få gå på toa på två timmar. Tack för den!! Skulle inte ens jobbat till 19.15 idag, jag slutade 17, men jag är ju så dumsnäll (läs girig) så jag tackade ja.

Imorn är det jobb igen dock bara till 18. Inte räkna kassan WOHO!! Jag hatar det, för det stämmer aaaaldrig.
Sen ska jag nog sova.... och slöa... och äta chips om någon köper det åt mig.

Fan måste kolla hur bussarna går imorn.  Kan ju va fint att veta det... YES, jag kan sova en halvtimme längre imorn. Underbart med lördag!

Haha, jag vill verkligen åka hem nu. Jag längtar hem. Saknar mina vänner och nästa vecka kommer jag vara själv, för syster ska tll nånstans och Alex ska, HEM TILL MIG!!! hem till min mami, papi, hund och katt. Jag är jävlar så avundsjuk


Så nu ska jag krypa ihop i fosterställning och ringa mina föräldrar så dom kan väcka mig imorn.


Vicky - Jo en återträff ska absolut fixas, och när jag kommer hem är det utgång som gäller! Kan lova att Jenny 1+2 är på så övertalar vi Veronicorna och resten sen =D

Kommentarer
Postat av: sanna

kom hit snart!
jag behöver dig min vän!
och nej de har inte hänt något, behöver dig bara nära just nu!!

2008-01-13 @ 00:58:11
URL: http://sanna86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0