hej ensam

Idag har jag ganska tråkigt... ær ju helt ensam och nu har till o med stæddama gått. Kul kul.

Sitter och lyssnar på marie lindberg - trying to recall. Den påminner mig så jævla mycket om Dig. Den ær du. Vet inte vad jag kænner nær jag hør den låten och tænker på dig. Vet inte om jag bryr mig men jag kænner dig nær jag hør den. undrar hur du mår? vad du gør nu? hur allt har blivit? Hoppas du har det bra...


undrar vad jag ska tillaga før middag idag. ær hungrig men inget låter gott. Vill ha mammas mat! Men det blir væl færdiga køttbullar och snabbmackisar i guess. Det ær ju en delikatess.
Skulle ta en skål glass førut, før jag var sjukt sugen på det. Men skiten var ju slut! Hur gick det till egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0