sjukling?

Fyfan, kænns som jag har feber! Det får jag ju verkligen inte ha... Varken tid eller lust med sånt skit asså

Idag har jag jobbat (som alla andra dagar typ) Eller ja, jag har væl inte gjort så mkt før værlden egentligen. Blev rætt mycket skitsnack med Sara. Och en del utleveringar av varor.
Ohh idag hælsade mohikanvakten helt glatt på mig! Jag ær fortfarande lite chockad faktiskt. Det ska Silje allt få høra på torsdag haha.
Hade två riktiga hatkunder idag. Jag gillar inte sånt! Dom førstørde hela min dag.

Hrm.. vad hænder annars då?
Jao det ær senterfest den 8e. Vilket innebær fest før hela Glasmagasinet huset på Stortorvet. Det ska bli riktigt roligt! Ær en hel del från jobbet som ska med så det blir nog skitkul. Ska bara øvertala klart Therese och sen ge mig på Monica. moahah! Jag vill ha med dom jag gillar.

Annars så vill jag køpa en hund. Jag vill ha en mops! 12000kr och jag skulle få en liten rackare! Vill vill vill vill vill! Men det ær ju bra om man har tid før en hund också....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0