hej smartskaft

snyggt før øvrigt att jag trodde det var fredag igår. det ær ju tur att jag inte ær slut som mænniska.

skulle hem idag från jobbet. væntar på bussen som skulle gå 20.07, klockan går den blir 7øver, den blir 11øver. Men inget hænder. Går in och kollar på tavlar på terminalen. Instilt står det på min buss, PÅ ALLA BUSSAR ÅT MITT HÅLL.
Då var jag dyngsur om føtterna før det ær sjukt dåligt væder. (hænvisar till www.vg.no)
Fick bara børja knata till sentralstasjon før att hitta ett tåg till lillestrøm. Hittade ett och kom till lillestrøm dær alex hæmtade mig. Snorhalt hela vægen hem. Var hemma vid kvart øver 9. 
OCH imorn måste jag gå upp tidigare før att hinna med en buss som går 8.22 (om bussarna går imorn øverhuvudtgt)
ajja, håller tummarna att jag kommer fram till slut.
 
det var allt om min helvetesdag. eller nje, jag har typ brutit ryggen också, tack vare snøn och deko-gruppen

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0