hej sluut

Jag ær så jævla trøtt. Vill bara grina før jag orkar inte mer.
Pallar inte ens att svara på de 3sms:en som kom. Pallar inte bara.
Jga vill sova i några veckor nu. Men jag ska jobba istællet.
Hela mars.
Jag længtar efter mina vænner. Efter mina djur.
Jag vill festa sønder med Åbypojkarna. jag vill joina mitt sækra kort en kvæll efter hugos. Jag vill sova i min egen sæng.
Men samtidigt vill jag stanna. Jag vill hænga med mina jobbarkompisar. Jag vill checka ut min msnvæn. Jag vill jobba.
ångest liksom.

nu ska jag væl skriva ett sms och sen sjælvdø.
imorn jobb 10-18.15 sen fest. kan bli intressant. o før fan sæg att det finns nåååt fint att titta på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0