hej nemistolar

Idag har jag flyttat runt på stolar på lagret. Idag har jag vældigt ont i min rygg.
Ehm... hænder inte så mycket roligt i mitt liv. Men imorn blir nog en bra dag på jobb. Silje och Ingvild jobbar! Yey!!
Då kan man iaf garva sig igenom dagen med dom...
Blev så sjukt glad igår nær jag såg Silje stå i butikken, trodde inte hon skulle jobba! Då sprang jag och kramade henne. Haha vilken blødis jag ær då.

Åhh det finns liksom nån... som jag skulle vilja træffa liksom.... men ah jag vet inte om det går. Eller om det blir så. Haha, jag tror det kan va før att jag ær lite uttråkad också. Som gør att det ær lite extra intressant. Men søtt ær det.

Jag vill verkligen tatuera mig igen! Vill vill vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0