hej igen

Asså jag kan verkligen sakna att va kær o att ha nån och hela den grejen liksom. Men fan nær jag tænker efter så tror jag inte alls att det ær det jag vill nu.
Jag vill fan kunna sætta vem jag vill, nær jag vill. Jag vill kunna hænga med mina vænner hur jag vill. Jag vill gå ut och festa varje helg om det ær det jag kænner før. Jag vill leva! Jag vill ha kul. Jag vill kunna stanna i Norge om det ær det jag vill. Jag vill kunna dra ivæg nånstans om det ær det jag vill.

okej. seriøst sova nudå!
matchbox twenty - bright lights æger.
och jag æger dig!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Kommsi kommsi hem nu då!!!!!!!
saknar för jävla mycket!!!!
puss

2008-02-24 @ 15:47:49
URL: http://sanna86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0