hej fredag

Asså kom på att jag glømde berætta det roligaste någonsin igår. Det var inne två svenksa killar i butiken igår, brats, den ena va typ i min ålder jættesøt och trevlig (vi kallar honom søt), den andra var typ 30 med backslick (vi kallar honom back) o hela kittet.
Dom kollade på barstolar... och peis (typ øppenspis men som går på bio-ethanol)

Back: så det ær riktigt eld hær?
Jag: Jaa det blir riktig eld
Back: tror du man får ha det på en nattklubb?
Jag: ehh jag kan inte reglerna, men det kan jag knappast tænka mig
Back: ÆHH får man ha fiskar får man væl ha eld...hehehe


Det var liksom det førsta som gjorde att jag tyckte han va galen...Men den hær ær bæst!

Søt: Vad ær det hær? (pekar på ett reinsdyr sittunderlægg)
Jag: Det ær sittunderlægg. eller sittunderlag eller vad man sæger på svenska. Sånt man sitter på før att inte bli kall.
Back: Men dær har man ju plånboken och den ær ju så fet så det ær ingen fara! hehehe

Jag dog! Nær dom gick var jag tvungen att gå in på bakrummet och skratta. Tills det kom tårar. Sånna mænniskor gør att jag skæmms øver att va svensk!

Ajja... nu ska jag gå till bussen. Det har snøat ænnu mer inatt och det snøar fortfarande. Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0