You are my sweetest downfall

Åhh jag har haft en sjukt bra helg!
I fredags drog jag till Sthlm, 080808 liksom, kunde ju inte missas. Hängde med Sanna och flickorna och hade en ritkigt bra kväll. Helt galet mycket folk, var bättre när vi drog till amba och dansade loss.

Lördag var det inflyttningsfest hos Karl-Johan. Asnice förfest och sen drog jag, Isan och Eleonore till hugos. Vi dansade, drack o snackade skit med folk i största allmänhet. Träffade R vilket var sjukt kul men lite sad samtidigt..
Mr.L kom dit efter att jag påpekat att jag var där och det skulle han också vara.. och efter ett tag bestämde vi oss att det var dags att gå hem. Så det gjorde vi... Mysig walk hem till honom. Haha, han undrade varför jag vill va med honom, han som ser ut som en grottmänniska. Jag höll inte riktigt med om det :P
Kom hem till honom och hade en sjukt mysig natt... Massa skratt o kramar o pussar. Haha, hans vänner tror inte att jag finns på ritkigt. Dom tror att han har hittat på mig. Hahahah, jag dog av garv när han sa det!
Fan, jag trivs sjukt bra med honom, vilket inte är en så bra grej egentligen. Tror Märta har jävligt rätt när hon säger att han o jag är för envisa. Vi skulle lätt kunna låta det vi "har" försvinna bara för att ingen av oss kan erkänna att vi bryr oss. Men igår och idag kändes iaf tokbra. Det är så stört för jag är verkligen ingen mysig människa. Jag gillar inte för mkt närhet o gos o shit. Men med honom är det annorlunda... Jag kan ligga på hans arm o lyssna på när han sjunger dom sångerna han vet att jag gillar, och faktiskt chilla. Tycka att det är bra liksom. BAJS

Tog bussen hem imorse och ja, sen dess har jag hängt i sängen. Ska nog koppla in mitt PS2 nu, så kan jag aktivera mig resten av kvällen.
tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0