Make a trade?

Haha min syster ringde idag och frågade om jag ville göra ett byte. Nintendo Wii mot PS2 +spel. Jag tycker ju att det är rätt givet att jag hellre vill ha PS2 eftersom jag inte kan använda Wii så mkt. Det är ju inkopplat i vardagsrummet och ja, när min familj kollar på tv är jag rätt körd. Och jag har inte plats på mitt rum för bowling. Och jag får massa roliga spel med PS2. Jippi i say.

Är hemma igen från landet nu. Har haft två underbara veckor däruppe. Har legat vid sjön o solat, lekt massa med Emely o de andra tjejerna, vart på lager 157, shoppat jeans som jag älskar, vart på Myllers, legat i sängen med Dexter o kollat på 2½men, skjutit med luftgevär, ja kort och gott bara njutit.
Åkte hem med riktigt blandade känslor, ville såklart hem men hade ingen lust alls att åka därifrån.

I lördags var vi (jag, Emma, Ella, Märta, Emelie, Elin, Miriam) i Linköping hos Tina. Vi käkade snittar, drack, sjöng och snackade skit. Sen tog vi bussen in mot stan o drog till bk där vi snackade lite med vakten som gulligt fixade in oss. Sen dansade vi rövarna av oss. Sjukt värt. Åkte hem sen och jag somnade med Emmas armar runt mig. Haha, hon är så jävla fin min babe.

Måndag idag och jag har startat jobbsökandet igen. Känns rätt lönlöst men håller tummarna att någon nappar och vill ha mig.
På onsdag har jag tiggt till mig en tid på ungdomsmottagningen så jag kan få nytt recept på p-piller. Tyvärr så blev det en jävla gynundersökning på köpet. HATART!

Nu ska jag sooova, eller bli klar på msn med en liten hunk först. Sen sova, så jag kan städa imorn. Jippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0