Joråå såatteee

Nu var det jättelänge sen jag skrev nåt... Hrm, vad har hänt sen sist?
Jag var på en jobbintervju i fredags och ska jobba på onsdag! Är sjukt glad för detta även om det till en början bara handlar om extrajobb. Det är iaf en början och jag får in en fot.

I fredags var det utgång som gällde. Hade faktiskt en sjukt bra kväll även om den innebar en del tårar och hårda ord. Sov hos Mr.L efter mycket om och men. Vet inte om det var bra eller inte. Och vi gjorde väl i princip "slut" på det vi har. Känns väl inte helt underbart just nu, men vi får väl se vad som händer och fötter.
Vaknade upp dagen efter och drog hem till Märta som gjorde sig vacker. Sen mötte vi Emelie, Alex, Emma och Robban och gick till stan och hämtade deras biljetter till fotbollen och käkade på harrys. Pappa var guld och kom och hämtade mig.
Tog igen mig några timmar och sen var det dags att göra sig iordning för kvällen. Nirosha hade kommit hem en sväng från Gränna och Löffe skulle också med.
Drog in till stan, till Ella och umgicks med folk och drack vin. För mycket vin kanske jag ska tillägga. Vi tog en taxi(?) haha, kände nu att jag inte minns det. Aja, hamnade i kön till Hugos, hoppade in i vipkön som vanligt. Och gick in. Det jag inte visste/fattade då var att Löffe och Nirosha inte kom med in. Så dom åkte hem. Ska tillägga att jag i kön kände mig så full att jag funderade på att dra hem, men jag ångrade mig.
Haha, fick tre jävla stämplar på hugos, två på handleden och en på skuldran. Då är man fan där för ofta tror jag.
Kvällen efter det kan jag inte säga så jävla mkt mer om. Jag var full. Knölfull. Dansade en hel del med Empan och ja, nån gång får jag för mig att jag ska hem. Så jag drar till Max. Själv. Ingen aning om varför men det gjorde jag.
Åt min mat och sen ringde Isan och sa att jag kunde åka med hem så jag satte mig ute och väntade. Då dyker taxichauffören upp från i fredags. Kanske ska säga att han inte har taxileg. Han är typ 45+ och kör värsta familjebilen. Så han hängde med mig och sina två kompisar i samma ålder. Haha en del ur vår konversation:
Han: Känner du igen mig?
Jag: Ehh nae?! (hjärnan går på högvarv och jag undrar om det kan va nån vars kvinna vart på jouren typ)
Han: Det var du som ville kissa i min bil igår

Hahahah fan va vuxen jag kände mig.

Vaknade idag och kände mig sämst. Världens söndags/bakis ångest... Är glad att det är en vecka tills nästa fest. Som nog lär bli lika hård. Ska dock försöka att inte köpa dricka på krogen mer, jag behöver det ju fan inte.

Har haft jätteont i mitt långfinger idag och förut upptäckte jag att det är svullet och börjat skifta i färg. Vad har jag lyckats göra med det!?

Nu ska jag sova gott för imorn kl 11 har jag tid hos frisören. Ska bli så sjukt skönt. Mitt hår växer jättefort och jag har väldigt tjockt hår. Så när det vuxit en bit blir det jättetungt och man kan inte göra nåt med det längre. Har bara inte bestämt mig vad jag ska göra med det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0