oookej.

Har sovit skitdåligt inatt. Dels för att jag är så jävla förkyld och jävlig. Dels för att jag drömt att jag hade cancer och typ fått ett datum för när det skulle ta slut. ehm, ja det har ju resulterat i inte alltför bra sovförhållanden inatt.

Om en timme ska jag till praktiken igen. Ska väl bli roligt men ja, jag är ju inte fit for fight direkt. Ska nog hälla i mig en treo nu. Tackar gudarna för bafucinet. Det är lätt värt.

Åhh min isabelle kommer hem i helgen. Så jävla fint och underbart tycker jag.

Och ja, den 9e november drar jag till kina. Gulp, värsta flygresan. Men ohmigod så jävla roligt!!!

Kommentarer
Postat av: vicky-toria

kina? det var som fan. Coolt =) hoppas att du får ledigt.
Hur är det på pratiken? är det bara jag som är nervös varje dag?
Såhär är det för mig typ...
Många klienter att förhålla sig till samt personalgrupp med en ifrågasättande föreståndare som skrämmer mig.
Inser att jag inte har lärt mig tillräckligt på vår utbildning, har många kunskapsluckor som hindrar mig. Känner mig osäker och otillräcklig ibland men vi är två som är på samma ställe och det är både bra och dåligt, jag åker med henne så schemat måste passa henne. Ska gå natt idag, svårt att sova nu innan...sen är min första vecka över, bara fyra kvar to go.
Kram/v

2007-09-27 @ 18:27:57
Postat av: Sanna

hurru ditt as!!
du ska inte åka till Kina alls!!!
Fittnylle!! du ska komma och hälsa på din älsklingsvän i sthlm istället!
=)
det är jag fan värd! du har sagt att du ska komma hur länge som helst! JAG ÄR SÅRAD!!!
LOVE YA ändå ibland när du inte luktar!

2007-09-28 @ 13:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0