Blame it on me

Jag har still ont i magen. Skitjobbigt och skitkonstigt. Vaknar 1000gånger under natten av att det gör så ont. Men nu har jag hittat en sovställning som funkar. På rygg med benen upp. Det här måste gå över snart, annars finns risken att jag blir toookig.

Idag kommer iaf Nina och Alex hit. Det ska bli helt underbart. Och de stannar till torsdag, det är skitlänge och mysigt.
Och jag ska få massa paket av min syster. Haha när det gäller paket från henne blir jag som en 4åring igen. Helt salig, för jag vet att jag bara får bra grejer!
Dessutom får jag ju inga presenter av mina föräldrar (Haha, lät som dom hatar mig eller nåt, men vi har bestämt det tillsammans)

Fick ju mina skor från ellos igår också. Dom passade och var jättefina. Jag är nöjd som ett ass.

Om man skulle ringa lite vänner och se om de ska med ut och fira mig imorn då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0