najtinajti

Ja nu är jag fan trött asså. Har totalt vänt på dygnet sen jag började praktiken. Älskar att sova till 13 för att jag börjar 16 liksom. Men det innebär ju också att jag är vaken till två på natten. Åhj va jag inte är smart. Jag kommer få en fet käftsmäll när skolan börjar igen.

På fredag är det för övrigt innedag i skolan. Vi ska med andra ord träffas och dricka kaffe och snacka skit. Det ska bli skitmysigt. Ska då passa på att ta ledigt för min lilla tripp till Macau... kan fortfarande inte riktigt tänka på resan utan att känna ångest. Är verkligen asrädd för att flyga.

Note to self: TANKA BILEN IMORN! (om jag vill komma hem vill säga)

Har ingenting intressant att dela med mig av känner jag. Jag har inte riktigt nåt liv just nu liksom. Sover och är på praktiken. (och fejsbookar såklart)

Note to self 2: Hämta mamma på jobbet efter praktiken! (annars spö)


Är så sjukt suger på oliver....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0