max-mat

Ja ikväll hade vi lite mys på jouren. Åkte och köpte max-mat och svullade, riktigt mysigt.
Men jag var bra seg när jag var där. Och nu är jag typ pigg igen eller nåt. Helt otroligt, blir så irriterad på mig själv.

Ligger i sängen nu med min katt. Han sover sött och snarkar lite ibland.
Vill måla naglarna men jag vet fan inte vart jag gjort av det nagellacket jag vill ha. Mucho störigt.

Haha, vill göra en rättelse i inlägget innan. Jag flashade inga kroppsdelar för att få sova. Tänker inte på att min ironi inte lyser igenom när jag skriver, haha....

Pratade med min Isabelle förut. Saknar henne massa. Tycker inte att det är en bra grej att hon bor i borås, även om jag är grymt stolt över henne för att hon är där.

Nu ska jag på nagellacks jakt.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Va gullig du är min lulle :) saknar dig massor!

2007-10-15 @ 16:51:07
Postat av: Lina

.. Nu är jag lite besviken när du säger att du faktiskt inte flashade några kroppsdelar.. ;)

2007-10-15 @ 21:42:27
URL: http://marcela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0