Lite nytt

Kände att det var dags att ta tag i utseendet på bloggen nu. Men ah jag blir ju inte nöjd. Orkar inte kämpa mer nu, så det får se ut som det gör.

Vad mer kan jag säga då?
Har haft en riktigt bra helg. Fredagen spenderades först hos Märta i hennes lägenhet. Vi (jag, Emma, Ella och Märta) kollade på Idol och intog alkohol. Sen drog vi till Hugo och hade riktigt roligt. Haha, fick äntligen som jag ville också!

I lördags kom Emma och Isabelle hit. Vi snackade mest skit...men det behövdes det med :)

Imorn är det dags för praktiken igen. 16-21. Ska bli roligt att komma dit igen.

âr verkligen inte tillräckligt trött för att sova än. Även om det nog vore en bra idé.
Äsch, lägger mig och kollar på Vänner istället.

Jo förresten, kan inte ni som kommer in och läser här skriva vilka ni är!
Vill sjukt gärna veta det.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha du är för skön Lisa. Lagom nyfiken. Jo jag erkänner mig vara en stammis på din blogg.
hoppas allt är bra med dig./lina hermansson

2007-10-09 @ 16:01:07
URL: http://marcela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0