hej sista dagen

Imorn är min sista dag på praktiken (därför jag inte häller i mig redbull/vodka ikväll) och det suger. Jag har verkligen haft det skitbra och det är så tråkigt att sluta. Det finns risk för att jag kommer tjuta imorn. Men det tar vi då.

Imorn ska vi ut också :) Jag är pepp som alltid. Och min mamma och mormor är bäst i världen, så den klänningen som jag spanade in idag på stan (men inte hade råd att köpa pga Kina-resan) ska dom köpa åt mig imorn. Bästa!
Har haft en riktigt mysig hemmakväll. Pappa och jag har kollat på serier och käkat chips.

Jag har ett mystiskt blåmärke på handen. why liksom... Det är ju itne ett ställe man får blåmärken på direkt.

Nej men om man skulle knyta sig. praktiken 10-20 och sen fest imorn. Det blir körigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0