det vackraste mitt i natten

bestämde mig typ vid halv tio igår kväll att jag nog ändå skulle gå ut. så jag åkte in till stan och mötte upp mina åbypojkar. förförfest hos zenka, sen förfest hos rille och sen gick vi mot palace. men det var en helvetisk kö så vi valde hugos.
det var bra skit. dog av garv flera gånger.
drog på efterfest hos nån tjej, och dom sjöng singstar till kl05. jag garvade mest. haha, går inte ens att förklara om man inte känner de här grabbarna. så fina i huvudet.
snål som jag är ville jag inte ta taxi. jag blinkade med mina eyes och flashade vissa kroppsdelar och mycket riktigt fick jag följa med micke hem. var fan underbart att krasha ner i sängen när vi kom hem inatt. vaknade imorse och ville ha ihjäl grannen med symaskinen. att en sån manick kan föra sånt jävla liv.

ajja, är hemma igen nu. pappi kom och hämtade men jag valde att plocka upp min egen bil på vägen och ja det gick fint att köra.

nu ska jag sooova en stund, är dödligt trött. ska joura ikväll. woo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0