skratt

jag skrattar åt dig i hemlighet. att du inte inser att du är mer patetisk än de du säger är det.
roligt är det i alla fall.

ibland kommer jag på att jag faktiskt mår bra. att jag faktiskt trivs rätt bra med mitt liv just nu. jag har de vänner vid min sida som förtjänar att vara där.
jag har lärt mig att jag är mer värd än hur jag blivit behandlad. att jag inte behöver ta skit, att jag inte ska ta skit. jag förtjänar respekt och ärlighet och jag tänker inte nöja mig med nåt annat. inte en gång till.

jag ska nog gå och sova igen nu. jag gör inget annat. men de senaste dagarna har drömmarna varit bättre än realityn. så är det bara och jag hoppas att det går över snart. annars kommer jag få ett litet brakedown i think.

på fredag är det iaf palace som gäller. jag, isabellen och emma iaf. sen får vi se.
lördag är det ju schlager för hela bunten. och vi ska ta en sup för varje dålig låt. inse hur fulla vi kommer bli...

Vänner! Ni är de bästa som finns, jag skulle inte klara mig utan er i mitt liv. Ni gör det fan värt att gå upp på morgonen! Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0