fire fire

lämnade in bilen idag, för att fixa elhissarna. han ringde efter några timmar och sa att bilen var klar så jag åkte in till stan. betalar och sätter mig i bilen.
tänker fan va konstigt det luktar, och va dimmigt det ser ut?!
kollar ner på golvet, DET HAR BRUNNIT!
ja mina damer och herrar, det har brunnit i min bil.
bara för att det satt en för stark säkring. INTE MITT JÄVLA FEL
nu luktar det idiothoe i bilen och rutorna är helt fucked up. är så jävla förbannad så jag vet inte ens vad jag ska säga.
jävla tur att jag fick leka med joel iaf, annars hade jag nog fan hoppat framför ett tungt fordon.

NEJ MEN OM MAN SKULLE STÄDA BILEN DÅ!
DÖDÖDÖDÖDÖDÖD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0