"ditt kortnummer kan ha hamnat i orätta händer"

åh, men va glad jag blir då! ska jag vänta tills i slutet av veckan innan jag får mig ett nytt kort. och nu kan jag ju fan inte ens använda det jag har. jag blir galet frustrerad. eller ja, egentligen spelar det väl ingen jävla roll eftersom jag är sjukt fattig just nu och det är ju bra att inte komma åt de resterande örena jag har på kontot.
men jag svär att någon kommer få stryk om det försvunnit pengar.

orkar inte ens kommentera melodifestivalen. inte det att vinnarlåten inte förtjänade det. för det gjorde den verkligen.
men serri, the arks placering var ju sjuk! till och med carola fick fler röster.

idag ska jag plugga, om jag orkar. känner mig galet irriterad. och jag behöver verkligen köpa cigg men jag orkar inte klä på mig och åka ner till ok.
måste se om jag akn spela in några förbannade reklamfilmer ockås. oh lycka så roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0