cleaning

Jag håller på för fullt med att få vårt hus att se lite acceptabelt ut inför den hemliga saken som jag inte vågar skriva här, för jag vet inte vem som tjuvläser.
NU ska jag ta mig an datarummet. Ett skapligt projekt vill jag lova. Min plan är att hänga upp "gardiner" för bokhyllorna härinne. Tror inte det ser lika rörigt ut då. Men det betyder också att jag måste göra något åt allt annat skit som finns här, t.ex. tv:n som står på golvet, alla mina masker, spel etc. Inte roligt men jag blir nog glad över resultatet sen hoppas jag.
Har hunnit med massa ärenden idag och jag är ganska nöjd med mig själv. Har bäddat rent i gästrummet också eftersom farmor och farfar kommer hem från spanien i helgen och gör ett stopp här innan de åker hem.
De har typ tömt huset i spanien nu och jag är fan lite ledsen att vi ska sälja det. Jag vill åka dit innan, men det kommer jag aldrig hinna.

oj så mkt jag skrev nurå. dags att sätta igång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0