bilteknik

Bilen är hämtad och stereon fixad. Och dom sa att den mådde bra, trots att den brunnit. Så jag är glad. Ska övertala fader eller moder att följa med ner och tanka den sen. Tråkigt att åka själv.
Sen ska jag duscha... åhh så skönt det ska bli då.
Och sen ska jag se om jag kan spela in några reklamsnuttar också. Är inte helt hundra på om det funkar, vet liksom inte hur inkopplad videon vekrligen är... det visar sig.

Jag är så satans sugen på något. Vet inte riktigt vad dock, och det är ju rätt störigt.

Har by the by bestämt mig för vad jag ska tatuera. Åhh det kommer bli så feint. Och det får bli två tatueringar till. Sen är jag klar. Ahh jag vill göra nu! På en gång, helst igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0