balen

ja jag missade balen idag. hämtade emma, mötte upp med märtis och gick mot göta salonger. då ringer min mor och säger att jag ska joura klockan fem. klockan var halv då. jag ville slå henne ganska hårt då. fick vända och gå till bilen och åka in till jouren istället. sugit värre.

imorn är det hjärt/lungräddnings shit i skolan. hela långa dagen. men det blir nog fint det med. får se vem jag ska trycka läpparna mot, haha.

pratade med ulfish förut... om midsommar oså. får se om jag kanske kan göra ett stopp i arkösund också. vill så gärna leka med dom. det är inte rätt att fira utan åbyboysen!

nej nu ska jag gå och lägga mig i min helt underbart fantastiska säng som jag längtar efter nu. gahh, krypa ner under täcket och kolla på vänner och lösa korsord. fab!

godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att det bara va dockor du fick trycka läpparna emot då. haha

2007-06-05 @ 19:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0