älskar mig själv

jao, just nu älskar jag mig själv rätt högt. kollade min kalender förut, för att boka in en träff med isabellen. och till min stora förtjusning upptäckte jag att jag är ledig på eftermiddagen imorn. total jävla happiness.
jag är så grymt trött på skolan just nu. orkar verkligen inte bry mig mer. kanske ska lägga ner projektet med att söka till universitet redan nu. palla 3-4 år i skolan då.

funtar på att inta liggande läge snart. men jag är inte riktigt trött. jag vet inte vad jag är. nåt mellanting där. varken trött eller pigg liksom. skapligt irriterande läge.
vill måla mina naglar, men jag äger inte den färgen jag vill ha.

pappi ska till holland på onsdag. då ska han få köpa parfym och foundation. love liksom. finns ju itne i vanliga förbaskade affärer. måste köpas in the taxfree. jobbigt när man inte reser.
på tal om att resa så bjöd min syster med mig på en resa till new york nästa år den här tiden. och ja, jag bangar inte. så länge jag kan få ett par valium inför flygturen. mygod så vidrigt. men fett fint med new york. fatta shoppingen där. åh då ska jag gå till alla ställen som vänner någonsin varit på.

jag vill kolla på en djävulsk romans. men det är för sent om jag ska palla att gå upp till skolan imorn.
oh vi har säkert patrik imorn och jag har verkligen inte gjort det jag skulle. men jag ORKAR INTE, okej?! pallar inte trycket, orkar inte engagera mig.

jag vill ha sommar nu.
jag ska röka. nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0