The taste of your tounge

idag är den förjävlig dag. och jag ska nog strax försöka sova. det lär väl gå sådär. min bil kanske blir frisk imorn, hoppas!!!!!!! två veckor sen jag lämnade in pärlisen.

det är mörkt och jag vill inte vara ensam.
men isabellen skulle komma hem från landet på onsdag så jag inte behöver vara alone. LOVE!

jag har vart ganska duktig idag. och jag har grinat och varit väldigt ledsen och besviken. men jag orkar inte bry mig längre. nu lägger jag ner det här iaf.

saknar min kissemjau, galet mycket.

vilket otroligt givande inlägg idag då. känner mig riktigt bra, riktigt hej-kom-och-hjälp-mig.image5
idag får man vara ledsen. och snart förkyld också i think

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0