Thank you

"You were the one.
Who taught me what I don't need.
And I thank you-
I thank you for that.
You were the one,
Who brought me to my senses.
And I thank you-
Now just leave me alone."

Så grymt bra så det finns inte.

Nu har jag målat naglarna lite fint. Ska strax kolla på Notting Hill, för den har jag tänkt på i flera dagar.
Har jobbat två dagar nu, och det har varit jobbigare än de fyra veckorna innan. Shit så tungt. Men det är roligt och lärorikt och jag får ta hand om soc. samtal själv och det ger mig massor.

Livet rullar på rätt bra annars :) skulle man väl kanske kunna säga. Lite trist bara att Emma är i Finland, Nirro i Gränna, Hanna i Gbg. Men jag lever på att bästa Isabellen kommer hem imorn.
Blir kanske Hugo imorn. Får se, ska snarra med Märtsi o Delis imorn, se vad de säger om läget liksom.

Familjen drar till landet imorn. Lämnar mig ensam i två veckor, sen åker jag till dom och leker med Emely. Fina grejer det.

Nu ska jag kolla vad en bil kostar och sen kolla film.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0