så bra.

jag är bra, åkte in till jouren på kvällen igår. sov där. jag är snäll jag.

tyckte jag synd om mig själv igår ska vi inte ens tala om vad jag gör idag.
fördelaren som kom till min bil igår passade inte. de vet itne vad de ska göra, och han tyckte verkligen inte att det var värt att sätta in en ny fördelare för 4000spänn. och det kan ju vara sunt. men suuug va jobbigt det känns. nu kommer jag ju inte kunna få ett skit för den jävla bilen. och jag vill slå någon hårt.
imorn ska jag iaf gå ner och hämta fördelaren så jag kan ta med den till landet och åka runt på massa skrotar och leta efter en som passar. yey, rolig semester.

jag är sjukt trött och nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0