Out there

Om någon inte lagt märke till det nu så har jag ett litet tema på mina rubriker och jag tycker faktiskt att någon kan vara lite rolig och försöka komma på vilken artist det är som har dessa låttitlar.

Så nu har jag bokat in umgänge på onsdag. Det blir roligt :) Och innan dess ska jag käka lunch på stan med jobbet. Mumma.
Och min morgondag är saved. Ska in till stan på morgonen och kolla lite medans mamma/pappa/farmor/farfar är hos advokaten och när jag kommer hem är det götakanal promenad med Adela. Melike. Hon skulle till och med tvätta håret för min skull, det är vänskap.

Vill verkligen gå på alternativfestivalen på fredag men fan att ingen annan kan/vill. Jag tänker fan inte gå själv. Villvillvill se Newtones juh, jag är ju deras trogna faaaan.

Vet inte om jag hoppas på att det blir landet i helgen eller inte. Jag vill asgärna åka men om jag kan få jobba så måste jag verklgien det. Hur ska jag annars överleva och kunna köpa bil. Inte direkt så att CSN är jättegenerösa med utbetalningar. Och jag måste ha en ny bil nu, den här har ju fan kastat in handduken. Min pärla.

Undrar om man ska förflytta sig till sängen nu kankse, så jag orkar upp imorn. Måste kolla om det finns ett par bra ballerinaskor. Vill ha lite sportigare...

Kommentarer
Postat av: r

sister hazel. såklart.

2007-07-02 @ 22:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0