Ont i huvudet

Det är så underbart att vakna med huvudvärk. Jag blir så glad av sånt.
Fick en blåsa när jag brände mig också. Fan va livet är underbart ibland.

Försöker styra upp lite grillmys i helgen. Får se om det är någon som är på då. Annars får väl isabellen och jag grilla själva.

Isabellen kommer iaf antagligen hem imorgon. Det skulle ju vara rätt fint tycker jag. Jag är ganska trött på att vara ensam faktiskt. Skulle vara fint om någon kunde umgås med mig.

Min bil var inte klar igår. Han hade inte fått fördelaren när jag ringde, men den var skickad iaf. Så han skulle höra av sig idag. Hoppas, hoppas, hoppas det är rätt nu. Vill så gärna ha min bil igen. Cyklade till Ica för att hämta mina shorts igår klockan 19 typ. Jävligt roligt, verkligen.

Måste dessutom till systemet och jag vill inte så gärna cykla hem med hela cykelkorgen full med alkohol.

Nu: frukost och treo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0