No boy can make me feel like you

Älskar den låten. Hon är så glad!

Tråkig kväll, men morgondagen blir roligare. Hämta fördelare, systemet, stan sen ut till märtis och parta och leka.
Ska försöka sätta ihop nån musikfrågelek typ. Så jag bidrar med något också.

Drömde massa mardrömmar förut. Inte roligt att vakna helt svettig för att man är rädd och inte vet vad man ska göra.

Imorn kommer bästa Isabellen hem! Woho! Det ska bli helt underbart, har saknat sönder henne den här veckan. Men nu ska jag allt ta igen det. Hon blir aldrig av med mig igen, haha

Borde verkligen städa undan lite efter mig här hemma, men jag orkar inte. Är fan helt slut när jag kommer hem om dagarna.

Nej men en macka och sen natti natti igen då!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad är det för låt ? :)

2007-07-13 @ 01:20:34
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: J

Usch jag hatar mardrömmar :S

2007-07-13 @ 01:21:07
URL: http://fashi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0