Lay it down

Den här dagen har inte varit så händelserik, har typ inte gjort ett skit. Legat i sängen o kollat på Vänner. Men jag har fan vart duktig och hjälpt mamma att stryka också.

Det var iaf mysigt igår. Vi spelade Med vilda gester hemma hos Emma. Jag, Emma, Märtsi och Adela. Det var fina grejer. Jag och Emma ägde som alltid :)

Vill ha min nya dator nu. Jag längtar efter den.

Det finns massor jag vill skriva egentligen, men jag vet typ inte hur. Jag mår bra iaf. Väldigt bra, jag trivs med mitt liv. Jag älskar mina vänner grymt mycket. Blir så jävla glad av att vara med dom.
Jag trivs med att vara för mig själv. Bara ta hänsyn till mig själv, göra vad Jag vill. Träffa de människor jag vill... allt jag vill göra kan jag göra.
ahh, jag mår bra kort o gott.

Nu ska jag fortsätta leka på msn istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0