im alive

jag lever, men det är fan knappt asså. orkar inte jobba mer nu, är fan helt slutkörd.
men jag har inte bitit på naglarna på aslänge, så jävla nöjd med mig själv.

det roligaste som hänt i mitt liv är väl typ att sanna och camilla kom och hälsade på här i måndags tror jag det var. det var iaf sjukt roligt. saknar ju min bästis!

imorn kanske jag ska träffa carola och jonathan. vill vill vill. min älskade lilla snuttunge!


min psoriasis kliar nu. jag vill doppa huvudet i en hink ammoniak, men jag tror inte det är någon hit egentligen.
men det är typ det som hjälper bäst ju...

mygod så varmt det är i huset då. som en bastu...

nej nu ska jag röka o sova.nu
nattinatti

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lisfis... rökning dödar! Skärp till dig nu!
=) Puss på dig!

2007-07-20 @ 12:27:08
URL: http://nalgot.blogg.se
Postat av: Camilla

Kul att träffa dig gumman!
Du får ta å komma upp till Sthlm nån dag nu när du e ledig =)

2007-07-23 @ 12:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0