Buy you a drink

Kvällen igår blev iaf bra. Jag fick sälle och slapp känna mig helt ensam o övergiven. Perfa!

Nu är Alex påväg hit. Han är väl här vid 9tiden eller nåt. Börjar bli sugen på att gå ut ikväll. Det skulle vara roligt med en sista utgång innan landet liksom. Får se om jag ska styra upp det. Ska ringa Emmisch o se vad hon säger om livet. Och Lindha ska ringa när hon är klar på toa, haha.

Har tvättat lite nu också, så jag har rena underkläder när jag åker till landet. Haha, det kan ju vara en fördel att slippa tvätta i bäcken eller nåt. Inte så fräsch.

Längtar efter den nya datorn. Wiii liksom. Med en extra skärm också, så jag verkligen kan känna mig som en datanörd. Det kommer bli fina grejer det där.

Faan va trött jag är. Har ju då inte sovit inatt, haha för det tillät jag inte. Sov nån timme imorse typ vid 7-8 nångång. Men det står man sig ju inte på så jävla länge asså...
Har iaf ätit frulle nu, det satt fint. Så jag kan snart ta lite treo för att övervinna huvudvärken.

Nej nu ska jag ringa mina vänner och höra om jag ska göra nåt ikväll eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0