Best I'll ever be

Det måste nog vara den bästa låten just nu. Älskar den.
Lite sliten var jag allt imorse, men det har ordnat till sig igen. Åkte in till stan och käkade med Lena, Inger och Jill och sen lekte jag med Steff. Han var snäll och gick med mig ända till jobbet. Sen åkte jag och mamma hem.
Och jag är glad för jag får jobba två veckor till och imorn +fredag också. Underbart! 

Nu har jag iaf bäddat rent i min säng och typ plockat undan lite. Det var galet ofräscht där nu. Men nu börjar det likna ett rum man kan trivas i igen :)  Är lite ledsen att min nya lampa inte passar i mitt rum, för den är jättefin. Den får stå där ändå. Jag kan inte lägga undan fiiinlampan.

Har ont på så många ställen idag att jag nog inte ens vill tala om det. Och jag vet fan inte ens vad jag gjort.


På lördag kommer bästa Isabellen hem igen!! Wowjippihoo. Fina grejer det, skittråkigt när hon åker ifrån mig ju.

Nu ska jag göra lite finare på mitt rum och sätta den här låten på repeat. underbara

Kommentarer
Postat av: sanna

åh älskling! du är underbar..!!
hur skulle jag klara mig utan min allllllllllra bästaste vän?!
LOVE

2007-07-04 @ 20:44:50
URL: http://sanna86.blogg.se
Postat av: vicky-toria

ont i kroppen? du har väl inte blivit påsatt av en elefant? =P

2007-07-05 @ 10:58:24
Postat av: vicky-toria

ont i kroppen? du har väl inte blivit påsatt av en elefant? =P

2007-07-05 @ 10:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0